Любими бижута

by - 1:30

Здравейте прекрасни!
Пролетта вече почуква на вратата, слънцето грее, птичките пеят и е един прекрасен, слънчев поетизъм навън... Е ще се опитам да игнорирам тук таме, капризите проявени от Баба Марта, но тази година хич не бяха много. Днес ще ви разкажа за любимите ми бижута на този етап, защото самата аз откривам, че са адски различни на фона на това, което е било до сега.



По принцип винаги съм била привърженик на дългите обеци. Просто ми седят добре без значение с вързана или спусната коса, но тази година сякаш се привързах към друг тип бижута. Дали аз се промених, дали имам нужда от нещо различно за момента не знам. Знам само, че от два месеца насам не съм ползвала други бижута, различни от тези които ще ви представя днес.


Ще започна с този прекрасен комплект на SIX. Спечелих колието по Коледа. Рядко играя в игри, трябва наистина много да спечеля нещо за да се включа във фейсбук игра... Е случи се. Но реших, че този фин и нежен разкош се нуждае и от обици. Седмица след като станах горд притежател на колието се върнах и за обеците. И от тогава други обеци и друго колие не съм носила. 

Хубавото на този комплект е, че е достатъчно фин и нежен и може да се върже с всякакъв тип облекло. Дали ще съм с дънки и маратонки или нещо по-официално. Препоръчвам ви да разгледате селекцията на SIX (аз лично посещавам магазинът им в The Mall) и съм сигурна, че ще си харесате нещо. Вече съм си нацелила и пръстен. 😁


Следва тази гривна на AVON от кампанията им за борбата с домашното насилие. Обичам перидоично да си поръчвам неща свързани с двете благотворителни каузи на компанията и последната беше тази, защото вече имам почти всичко от артикулите, които са за подкрепа за борбата с ракът на гърдата. Тази гривна се оказа страхотно попадение. Връзва се с доста типове облекло, връзва се със звездният ми комплект, слага се лесно, не се обривам от нея и стои доста елегантно.

Дано да съм ви показала колко прекрасни са моите любимци през последните месеци. Това ми е първият пост от този тип и за това приемам конструктивни критики с удоволствие.

Пожелавам ви хубава и много усмихната седмица прекрасни! ♥

You May Also Like

0 comments