Любимци за март 2017

by - 1:26

Здравейте прекрасни!
Идва този момент от месеца в който ви споделям своите любимци. Пет продукта, които ползвах особено често този месец. Признавам, че някои от тях ще ви се сторят доста познати, но... Абсолютно заслужено намериха мястото си в любимци за месеца!

Сега... ви представям носителите на мартенски Оскар, в категория любими продукти на Рали... (добре малко приповдигнато ми е настроението), но ето ги и тях!


Както виждате има два продукта, които ви представих миналата седмица с кутията на SEPHORA. Има и друг познайник дошъл от друга кутия 😍


Kueshi Pure & Clean Tonico Facial Astringente - всъщност още с представянето на кутията Pick N Dazzle ви бях казала, че съм се влюбила в този тоник. Нито за ден любовта ми към него не е била отбой. Успешно контролира омазняването на кожата ми и се комбинира с кремовете, които ползвам. Самият тоник използвам след като вече съм си измила лицето с четката. Той успокоява кожата, а след него пристъпвам към серума и крема. Ползвам го два пъти на ден. Цената му е около 15 лева, но не знам дали се предлага някъде у нас.


SEPHORA Micellar cleansing water with Charbon and Charcoal - За това съкровище ви споменах в предишният пост, където споделях впечатленията си от кутията със селектирани продукти на SEPHORA. Ползвам я в момента в който се прибера у дома за да почистя лицето си от мръсотията полепнала през него през деня (не не се въргалям в праха, но софийският въздух не е от най-чистите). Понеже към измиване и кремове минавам преди лягане не ми се иска между прибирането и часът за сън да оставям лицето си непочистено. Тази вода се справя отлично с махането на всякакви нечистотии от лицето ми.


Essence My Must Haves - Уви ще ви излъжа за цветовете, защото явно не съм успяла да скрия кутийките на време и са отишли към боклука 😆. Смятам, че поне за себе си направих страхотна селекция. Ползвам редовно цветовете и с подходящата база се задържат по цял ден. Достатъчно пигментирани съм и макар да знам, че има и негативни мнения за тях, моето не е такова. През последният месец и може би дори малко, наблягам основно на тях.


Няма да ви бавя повече преди да минем и на следващият бонбон:


SEPHORA Honey Lip Scrub - Ако трябва да използвам само една единствена дума с която да опиша чувствата си към този жълт дребосък то тя ще е - ОБОЖАВАМ! Мисля, че измести всички други ексфолианти за устни от сърцето ми. Драска доста, но устните ми са меки и равни откакто го ползвам, липсват кожички, а дори не го ползвам повече от един път на ден. Жълтурчето влиза в сутрешният ми тоалет преди червило или преди балсамчето за устни, което е от същата серия на бранда. Просто, ако си търсите скраб за устни ви препоръчвам да опитате този. Не мисля, че ще съжалявате.


Четка за грим Trubeauty Pro Metallics Tapered Foundation Brush* - Четката е прекрасна. Супер меки косъмчета, добре разнася продукта и не дразни лицето. Предпочитам да я ползвам, когато слагам вечерен грим, защото продукта изпъква повече. През останалата част от времето ползвам блендера. Специално тази четка може да откриете в сайта за козметика Parfimo.bg

Е мили дами, това беше от мен и от любимците ми за месец март. Ако пък се чудите кое е любимото ми четиво за месеца веднага ви казвам, новата книга на Матю Райли. Оставям ви линк към ревюто в другият блог. Ще се радвам да чуя имали ли сте допир с някой от любимците ми и какви са вашите впечатления. Също бих се радвала да чуя и коя книга ви впечатли най-много за месец март. 💓

*Продуктът ми е изпратен от PR, но мнението и изборът му са изцяло мои.

You May Also Like

6 comments

  1. Имената на цветовете ги има на рефилите отдолу хахаа
    Много ми беше любопитно да прочета за четката! А оставя ли черти или добре блендва?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Черти не ми остави, но продукта се вижда доста по-силно и натрапчиво отколкото с блендера за това я ползвам основно за по-тежък и вечерен грим.

      Изтриване
  2. Много ме гризе любопитството за този ексфолиант на Сефора, вече четох за него на няколко места. Много ме е яд, че нямат магазин във Варна, само чакам някой познат да отиде до София, за да ми го вземе :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами дано скоро успее някой да ти донесе, аз наистина вече не мога без него.

      Изтриване
  3. Много интересно ревю! И аз имам впечатления, че при нанасяне с четка (какъвто и да било тип) гримът винаги е много по-силен.. Същото се получава, когато използвам кремообразни вместо прахообразни продукти. Попринцип не обичам силен грим и въпреки че проявявах интерес към новите четки май ще ги пропусна..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Моят личен фаворит е The Original Beauty Blender, много нежно и фино се налага върху кожата.

      Изтриване