Изкушенията на SEPHORA *

by - 1:11

Привет прекрасни!
Преди време в инстаграм и страничката на блога ви показах една прекрасна кутия, пълна с изкушения на SEPHORA. Благодаря изключително много за доверието на магазин SEPHORA в The Mall. Забавих поста с цел да пробвам колкото се може повече от продуктите и да споделя впечатленията си от тях с вас.



Пратката пристигна в прекрасна платнена торба, която е идеална за лятото. Успешно може да приюти хавлия и всякакви плажни принадлежности. Самата кутия е толкова цветна, весела и пълна с настроение. Точно, като новите серии на SEPHORA.



Започваме! Повдигам лекичко капака за да видя какво се крие под него.


Виждат се само част от нещата, но аз вече подскачам, като малко дете. Защото е пълна с цвят и добро настроение.


Започвам с грижата за устните.

Ексфолиант за устни с мед - Това малко жълто бижу в картонена гилза за отрицателно време се нареди сред фаворитите ми. Ползвала съм и други ексфолианти за устни, приготвяла съм си дори сама, но този ме спечели буквално за няколко дни. Частиците в него са твърди, дерат доста, но след това устните са меки и гладки, а балсамът от мед с който са преплетени устните ги успокоява и не се усещат раздразнени. Аз го използвам всяка сутрин и съм буквално щастлива от постигнатият резултат. Толкова ми хареса, че отидох да си купя и балсам за устни, а серията им от аромати там е доста богат и ме  накара да помисля доста, но в крайна сметка се спрях на кокосовият аромат.

Cream Lip Stain 38 - В момента на нанасяне се матира, по принцип са трайни, но аз бях сложила доста мазен балсам под него и не издържа дълго. Уви не е моят цвят, но бих пробвала други цветове от серията.

Rouge Lip Tint в цвят Mulberry Tint 10 - Цветът не е моят, но го поносих за да видя как се държи на устните. Нанесен изглежда по-светъл и е доста траен.



Ultra Black Black Cinescope Mascara - Изключително много ми харесва как застава на окото. Всяко едно от косъмчетата има мъничко топченце накрая и това допринася за по-голям обем. Това е може би една от спиралите които харесвам най-много от гледна точка на това как изглеждат очите ми с нея. Но... забележката ми е към това, че доста цапа и като напредне деня. Не ми се е случвало скоро с друга спирала. Може да се дължи на това, че доста продукт излиза с четчицата. И все пак продължавам да си я ползвам с удоволствие.

SEPHORA Beauty Amplifier - Бързо, бързо тази основа ми се нареди сред любимците. Има съвсем лек цвят, добре изравнява тена преди грим, прави го още по-издържлив, хидратира или иначе казано това е една от най-добрите основи, които съм ползвала до момента.


SEPHORA Sun Disk - Ето и  друг продукт, който се нарежда сред любимците ми в тази кутия, общо взето ще забележите, че стават все повече с всяка следваща снимка. Ползвам по предназначение, като бронзираща пудра или просто като руж. Единственият минус е, че е доста голям продукт и не може да се носи навсякъде или да стои само в дамската чанта например. Но този минус бледнее на фона на пигментация и издържливост, а как само хубаво мирише!


Мицеларна вода с Въглерод и въглища. - Обожавам я!!! Сериозно!!! Черна е да, но толкова добре почиства лицето. Сваля грима и кожата остава доста нежна след нея. Ароматът ѝ е същият, като на дълбокопочистващата маска на Sephora, която също обожавам и за, която съм ви говорила и преди.

Почистващо мляко с роза - Почиства нежно, има лек аромат на роза и ми харесва, но го използвам значително по-рядко, защото ръцете ми винаги посягат към черната мицеларна вода.


Ексфолиант с въглерод и въглен - Измива и почиства добре. Финните частици са примесени с кремообразна текстура, но не е от тези по-финните, които могат да минат за флуидни, ами си е буквално крем. Ползвам го по-рядко, понеже за измиване ползвам механичка четка. 


Konjac Purifying Body Sponge - Това е последният продукт от магичната кутия на SEPHORA, който ще ви споделя. Всички са чували за тези гъби и сега от бранда са се постарали да има таква и за почистване на тялото. Гъбата е страхотна, направена е 100% от корените на конджак, почиства и нежно ексфолира кожата. Ако се използва ежедневно, ще елиминира мъртвите клетки, ще намали реакциите на кожата към замърсяването и ще оправи текстурата ѝ. Удобна е и има връвчица на която да виси в банята. Голям минус за съжаление за мен е това, че съхне бавно. В сухата част на банята (не поддържаме влага в банята, вентилаторът работи винаги, когато някой взима душ) ѝ отне близо денонощие за да изсъхне напълно, това поне за мен изключва ежедневната употреба, защото ако гъбката не успява да изсъхва качествено според мен може да мухляса. За това не рискувам да я използвам отново преди да е изсъхнала напълно.

Комплект SEPHORA Mask Party - Обожавам им маските като цяло. Честичко си купувам такива особено за устните.  В прекрасна кутия имаше книжка със селекция от най-добрите им маски. Освен това има съвети за красота и правилното им използване.

Rose Lip Mask - Един от тоталните ми фаворити сред техните маски. За нежни и меки устни я прилагам честичко. Има аромат на роза, който не е прекалено натрапчив.

Pearl Eye Mask - за по-хубав и озарен поглед. Определено очите ми изглеждаха доста по-свежи след нея и мисля да се ориентирам към по-честата ѝ употреба.

Charcoal nose strip - Лентичка за нос с въглен, предназначена да помогне срещу черните точки. Истина е, че премахна много от тях, а дори не съм сигурна, че носът ми бе достатъчно навлажнен, когато залепих лентичката на него. Определено ме позаболя, но беше видно, че доста от вредителите бяха останали по лентичката.

Маска за лице със зелен чай - тази мисля да пробвам тези дни. Обещава все прекрасни неща, като почистване, матиране и намаляване на излизащите пъпки.

Маска за ръце с алое вера - Обещава интензивно хидратиране за хубави ръце. Аз лично все не успявам да стигна до ръцете, но ще се опитам да си наложа уикенда да дам и на тях и на крачетата една глезава сесия с тези прекрасни маски.

Маска за лице с нар - Обещава да събуди, енергизира и тонира кожата и да ѝ придаде свеж вид. Със сигурност скоро мисля да я опитам. Макар и да имам силното желание нямах физическото време да пъхна лапички във всички бурканчета с мед. 😁

Маска за крака с лавандула - Вече ми станаха две, защото си бях закупила една малко преди кутията да пристигне, но все не ми остава време да се погрижа и за тези лапички. Имам и пила на Scholl и прекрасна ваничка, която ме изкушава да си потопя краката в нея, а после да сложа маската на Sephora, но... време... ценничко е, но със сигурност мисля сега по празниците стабилно да се поглезя.

Е мили дами това беше от мен и от магичната кутия на SEPHORA. Наистина се постарах да използвам максимум продукти за да мога да ви споделя искрените си впечатления от тях. Отново благодаря на магазинът на бранда в The Mall за гласуваното доверие. Дано да съм успяла да ви помогна с избора на някои продукти. 

Желая ви прекрасен, топъл и много усмихнат ден.



*Продуктите ми са предоставени от магазин на SEPHORA, но мнението е изцяло мое.


You May Also Like

3 comments

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  2. Отново много интересно и красиво ревю! Кутията изглежда разкошна - шарена и весела, точно в тон със слънцето и пролетта.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ♥, кутията наистина е разкошна и всички продукти са прекрасни. Само червилата за съжаление биха отивали на някой, който няма толкова червена коса, като моята :D

      Изтриване