Pick N Dazzle Април 2017

by - 1:21


Здравейте прекрасни!
Точно така, време е да надникнем какви разкошнотии са се скрили в моята априлска Pick N Dazzle. Както виждате продължавам да си я поръчвам и не съм се отказала от кутията, а тя до момента не ме е разочаровала дори за минута!



Този месец се престраших и си спретнах кутията сама. Има такава опция да. Трудничко ми бе да си подбера нещата, защото не познавам всички марки, макар и тези с които да съм се сблъскала до сега в тази кутия да са били уникални.


GLOV Hyrdo Demaquillage - Това бе първият продукт на който се спрях. Да имам и Make Up Eraser, но кърпата е голяма и става за домашна употреба. Това е малка ръкавица, която покрива пръстите на ръката. Намокрена с топла вода премахва грима доста добре, дори спиралата, което много ме изненада. Единственият проблем пред който се изправих бе, че дори и след доста търкане след употребата на ръкавичката, все още има бледи следи от спирала. Но като цяло съм изключително доволна от нея. Изми грима доста добре и по тампончето с мицеларна вода и механичната ми четка, нямаше следи от продукт.

Цена - 33 лв.


Понеже все не мога да си уцеля и черен молив за очи, а до тук Teeez Cosmetics се оказаха страхотни реших да пробвам и този молив.

Mysterious Crystal Eyeliner ONYX BLACK - За момента нанася адски тънка линия в наситен черен цвят, която седи доста ефектно. Нанасянето става гладко и меко не е нужно натискане, не се усеща дране на клепача. Засъхва бързо и няма мърдане до края на деня. 

Цена - 20 лв.


Mades Recipes Juicy Delight Volumising Conditioner - този балсам ми е сложен от селектиращият екип зад Pick N Dazzle, защото в един момент просто не знаех какво да избера повече, защото бях като дете в магазин исках всичко :D . Все още не съм го пробвала и нямам впечатления от него, защото се опитвам с максимално много продукти да изразходвам до край и тогава да отварям следващия.

Цена - 13 лв.


Естествено имаше и мостри. Всъщност те са с една повече, просто последната я видях след снимката, беше ми избягала. Винаги има мострички, които все още не съм имала възможността да пробвам, понеже ги ползвам само на път.

Както виждате за моят Sleek абонамент, кутията надхвърли доста цената си. Не знам какво впечатление добивате от постовете ми, но аз определено обичам тази кутия. За краткото време през което съм я поръчвала имам две марки, които са ми изградили адски силно впечатление и определено, когато някой от техните продукти ми свърши ще се постарая да го заредя отново.

Това беше от мен прекрасни! ♥ Пожелавам ви хубав и пълен с усмивки ден!


You May Also Like

4 comments

  1. Много интересни и непознати неща показваш всеки път в тази кутийка и май и аз ще си я поръчам накрая. Този месец си взех новата Full Box и не е лоша, но марките са си доста познати, нищо ново ( освен глоса на Есте, заради който я поръчах). Иначе си си избрала супер нещица, кажи повече за балсама като го пробваш, че ми е интересно ☺

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кутията е страхотна и е спрямо индивидуалната карта, която си попълваш в началото. Иначе казано никой не получава различна кутия.

      Изтриване