Любимци Март 2018

by - 2:18

Здравейте, прекрасни!
Малко предпразнично идва и моят пост с любимци за изминалият месец. Вече посягам към по-пролетните неща и аромати и този път ще има и декоративна козметика, защото в последно време посягам към гримовете си доста по-често, което да си призная е странно, понеже след смяната на времето съм в тотален зомби режим и не функционирам много добре, не знам за вас, но на мен постоянно ми се спи.



Винаги съм казвала, че когато съм изправна пред голямо предизвикателство, особено такова, което ме стресира максимално, ако премина през него успешно трябва да се наградя. Е наградата не е награда, ако е нещо, което можеш да си купиш всеки ден. За това последният път си подарих тази прелест и вече повече от месец ползвам основно нея.


Точно така Too Faced Just Peachy Mattes бе моята награда, която грабнах от Сефора в момента в който оставих стресът зад гърба си. Наречете го шопинг терапия. Харесвам всеки един от цветовете в палитрата и това как седят на очите ми. С палитрата върви и малка книжка с няколко визии, които се пресъздават лесно и имате избор за дневен и вечерен грим.


Lancome Miel en Mousse - Измиващ мус с мед на Lancome. Сменям винаги продуктите за лице и не бързам да повтарям. Благодаря на Мими от Mimi's Fashion Moments, защото това нещо се оказа истинско съкровище. Отне ми малко време да свикна с начина на употреба, защото за разлика от регулярните измивни продукти, този е с гъста, медна структура и се нанася на суха кожа. Втрива се и докато го втривате започва да се пени. Мирише божествено и почиства лицето много добре. Правих си експерименти да не махам грима с мицеларна вода преди това и мога да ви кажа, че мусът е шампион по всички параграфи. Доста е икономичен освен всичко останало. Едно натискане на помпата стига за цялото ми лице. Тук идва момента да кажа обаче, че макар и да се води измивен продукт за всякакъв тип кожа не съм много сигурна, че става за хора, които се оплакват от суха кожа. Забелязах, че откакто започнах употребата му, омазняването при мен рязко намаля. Тук вече идва и момент в който да спомена, че паралелно смених и фон-дьо-тена, който е с по-изсушаваща формула и не знам дали е едно от двете или комбинация от двете. За това препоръчвам, ако сте със суха кожа и искате да пробвате продукта поискайте първо тестер.


Крем за ръце Rituals - Ritual of Ayurveda. И преди съм ви говорила за продуктите на Rituals. И макар това да не е крем за ръце от най-любимата ми тяхна серия и този мирише божествено, овлажнява добре и не излиза от чантата ми. Някъде бях мернала инстаграм стори от Сефора с комплекти на Rituals, но понеже не съм проверила не мога да твърдя на 100%, че можете да ги откриете. Но ако имате достъп до козметиката на Rituals, препоръчвам с две ръце.


Estee Lauder Double Wear Stay-In-Place Makeup SPF 10 - Успях да се вредя и да си взема от този фон-дьо-тен. Когато се нанася с мокър beauty blender (аз ползвам оригиналният) не стои като маска. Обожавам това, че не ми се налага да нанасям корекции през деня, а фактът че не оставя петна по дрехите ми е особено любим. Писна ми в големи магазини да виждам прекрасни бели блузи с които някой е решил да си изтрие грима... В интерес на истината го взех не само, защото беше на промоция, а и защото измерването на цвета стана лесно с уред и не ми се налагаше да се чудя един час, кой цвят да взема.


Clinique Pop Splash Lip Gloss + Hydration . Да, да, да! И миналият месец писах за този продукт, но този месец цвета е друг. Наистина обожавам тези глосове и ползвам почти само тях през този месец. Винаги имам един в джоба и ги сменям само според грима или облеклото.

Това беше от мен и любимите ми продукти за месеца, прекрасни. Дано да съм била полезна с нещо. Пожелавам ви Весели и спокойни празници! ♥

Оставям ви и любимата ми в момента песен, която ще се задържи доста дълго, като такава. Ако искате музика за добро настроение, пуснете си я!

You May Also Like

0 comments