Гост-блогър Мери: Любимци за месец Март 2018

by - 23:51

Ако продължавам да влизам да пиша в този блог колкото авторката му или трябва да стана ко-блогър или да взема отново да възобновя моя блог хахаха Сега ми е хрумнала идеята да споделям всеки месец любимите си продукти с вас. А само заради това няма нужда да отварям моя блог, нали? По един пост на месец не е причина да се връщам или е? Ох, не, прекалено много мисли за толкова рано сутринта, още не съм си изпила кафето, докато пиша този пост хахахаха

Както казах, иска ми се да споделя с вас любимите си продукти за последния месец. И ще започна с бижуто на този пост и в моята колекция...





Marc Jacobs Eyeshadow palette 206 The Lolita



Въпреки, че притежавам няколко палитри на Urban Decay, които смятам за скъпи, в колекцията си имам точно две палитри, които смятам за изключително скъпи във всеки смисъл на думата. Едното е хайлайт палитрата на Chrissy Teigen & Becca, а другото е намерилата място не само в този пост, но и в грим-рутината ми нюд палитра на Marc Jacobs Beauty - The Lolita. Тази палитра има много интересна история, защото изобщо... не исках да я купувам хахаха Поне не тази разцветка от нея. По време на мини ваканция във Франция преди две години, много исках да си взема нещичко от Sephora там и тази палитра ми хареса ужасно много с изчистена си елегантна опаковка. Мноооого харесвам опаковките на продуктите на Мarc Jacobs. Не са ли просто разкошни! Та, реших, че ще се поглезя и ще похарча много пари и ще си направя подарък. Разгледах наличните палитри и си харесах една. Тъй като имашe ужасно много народ в магазина, нито една консултантка не ми обърна внимание, така че просто грабнах палитрата и я платих. Същият следобед вече пътувахме към вкъщи и когато се прибрахме в Германия *където живеем по принцип за незнаещите*, реших да разгледам палитрата и да й се полюбувам. Да де, ама като я отворих и направо ме заля цунами на разочарование хахахахха Оказа се, че в бързината съм грабнала грешната разцветка. Бях си харесала малко по-цветен вариант *вече не ги намирам старите разцветки и затова не мога да се сетя как се казваше, но помня, че имаше уникална зелена сянка, заради която исках палитрата хахаха* и при наличие на 6 други нюд палитри, включително две Naked просто ми стана ужасно мъчно. А фактът, че бях на 400 км от магазина, от който купих палитрата и не можех да я сменя, ме накара да се чувствам още по-тъпо. И така запратих палитра за 53 евро (толкова платих за нея) в шкафа и месеци наред само я поглеждах заради опаковката. В един момент се плеснах по челото и си казах, че щом я имам, трябва да я ползвам. Платила съм я, чела съм бомбастични ревюта за сенките на Marc Jacobs Beauty и просто ей така още при първото ползване се влюбих. Всяка хвалебствена дума за тези сенки е истина. Цветовете са наситени, не се прашат, но и не мазнеят. Преливат се страхотно и когато се погледнeш в огледалото, ама наистина, осъзнаваш, че носиш high-end продукт. Просто стоят по съвсем различен начин. Не мога да ви го обясня. Имат толков фина, нежно копринена текстура и без самите цветове в тази палитра да са нещо уникално, тя самата е страхотно уникална.
Определено днес съм щастлива, че сбърках палитрите, защото рядко посягам към цветни сенки и вероятно другaта щеше да стои неизползвана.

За следващите продукти ще разкажа по-накратко хаха


MAC Oh so passion Pearlmatte face powder



Този руж/пудра беше лимитка от миналата пролет/лято. И е моят ready-to-go продукт, защото е хем бронзър, хем руж, та дори и малко хайлайт. Не е толкова силно пигментиран, че да се оклоунча (да, сигурна съм, че таква дума не съществува хахаха), но в същото време е достатъчен за ежедневен грим.
И отново качвам, че беше от лимитирана серия, затова няма да приказвам повече да не ви дразня. Просто беше най-често използвания от мен този месец.

Urban Decay lipstick Backtalk/Comfort matte & Glide-on lippencil Rush

Този комплект - червило и молив, ми е подарък от Рали и е първото ми червило на марката, което определено предизвика любопитството ми и ма накара да погледна и други червила освен тези на МАС. Макар да е матово, не е сухо, не стои като тебешир и не изсушава устните. Моливът е една идея по-сух, но дори и самостоятелно да се носи, не дразни устните и няма усещане за сухота. Освен това червилото (без молив) е достатъчно трайно и при мен издържа часове наред, включително с ядене и пиене. А цветът - толкова красив, че сега искам и Backtalk палитрата хахаах УУУПС!

Clinique Pep-Start pout perfecting balm *Guava*

Какви ще са тези любимци, в които няма да има продукт на Клиник? хахахха За съжаление, това което ви показвам все още не е стигнало до БГ пазара и не се очертава да бъде скоро тук, но ако имате път към чужбина, задължително го потърсете. Това е перфектният балсам за устни. Предлага се в различни нюанси, моят е Гуава, и на устните има лек розов оттенък. Подхранва и хидратира, дълготраен е и дори леко изглажда самите устните. Придава блясък и изобщо е любов! В допълнение - няма аромат и вкус, което е характерно за марката и това го прави идеалният продукт за устни за мен.


Rimmel Stay Matte powder

Завършвам с още един ready-to-go продукт, без който не мога. Матиращата пудра на Rimmel е нещо, с което ще се запася преди да се приберем в Германия, тъй като тази марка там поради някаква причина е отсъстваща о.О И след като Essense спряха любимата ми матираща loose пудра, открих тази случайно и съм повече от доволна. Предлага се както в прозрачен вариант, така и в различни цветове за различните нюанси кожа. Ползвам я дори само върху коректор, тъй като моята има и лек цвят, който небрежно изравнява тена, а кожата е матирана буквално до вечерта. Изобщо не лъсвам! Освен това е достатъчно компактна, за да се носи в чантата и да се re-touchне в случай на нужда от това. Но освен, ако кожата ви не е страшно мазна, едва ли ще се наложи да го правите :)
И, Рали, знам, че ще скокнеш да я купуваш, така че недей. Все още поне хихи

☆☆☆☆
Изпускам нарочно няколко нови продукта, които си купих този месец, за да има какво да пиша в следващ пост, но са изключително обещаващи от 1-2 ползвания хахах Така че, до следващия месец от мен <3

Усмивки, 
Мери 💋

You May Also Like

0 comments