Нови попълнения

by - 4:42


Здравейте, прекрасни!
Снимките за този пост толкова отдавна отлежават, но последните една-две седмици бяха тотална лудница и нямаше как да седна да напиша текста, но ето ме у дома, прегърнала чаша с чай, бухаща като трактор и омотана в одеало с леко подпухнали очи и най-накрая със свободно време да седна и да напиша този пост. Започва апокалиптично знам, а сигурно и така ще продължи, защото постовете за нови попълнения не са ми присъщи, но понеже има продукти от които вече имам първи впечатления и други от които имам отлежали впечатления и сметнах, че има какво да ви споделя. 
Обещавам няма да съм супер многословна, защото на кой му се чете, прекалено много на това прекрасно време.


Moroccanoil Treatment for all hair types - Олиата на този бранд отдавна са ми от любимите и до сега ползвах само 15 мл. мостри, които имах. Но след опитът ми да направя червена коса и русо омбре, можете да се досетите, че имах нужда от много повече от 15 мл. за да спася положението, освен че отрязах и близо педя. Този продукт не ми е непознат и за това за него мога да ви споделя повече. Косата ми е доста по-мека откакто го ползвам активно. Слагам по 2 до 3 пъти на ден, хубавото е, че може да се нанася на суха коса и държа едно 15 мл. съкровище и в офиса, за да мога да нанасям денем. За щастие, косата ми вече не е отчайващо груба в краищата не боде и не дере. Бях взела друго масло преди време, но се оказа, че хубавият ефект съвсем не е дълготраен и за това, когато ми подариха за именият ден Morrocanoil бях на седмото небе от щастие.


Moroccanoil Mending Infusion - Възстановяващата инфузия си я взех сама, защото осъзнах, че не отдавам нужната грижа на косата си. Тя запечатва цъфтящите краища и също се нанася на суха коса, като завършваща грижа. За сега съм изключително доволна и от двете, друг плюс е, че са икономични и не ми се налага да треперя докато ги ползвам.


Douglas дегримьор за очи и устни - Все още не съм го пробвала, но в последно време наблягам на този тип дегримиращи продукти за очите, а лицето почиствам с вода и измивният продукт, който ползвам в комбинация с четки или Clarisonic или една силиконова четка. Определено откакто започнах да ползвам този тип лосиони очите ми са по-добре почистени и понеже чувам само добри неща за продуктите на Douglas съм с доста големи очаквания и към това малко бижу.


Крем за ръце и дезодорант Ritual of Sakura - това е най-любимият ми аромат от сериите на Rituals. Обожавам нежният аромат на черешовият цвят, как те обгръща и не е особено натрапчив. Запозната съм със серията, защото имам и други продукти и мога да ви гарантирам, че това са едни от най-добрите продукти за тяло,  които съм ползвала. От дезодоранта останах доста приятно изненадана, защото издържа цял ден и не позволява на неприятни миризми да си пробият път. За съжаление пълноразмерни продукти у нас няма, но за сметка на това в SEPHORA, вече има налични комплекти с травъл размери.


Makeup Revolution London qua Seal Liquid Primer * - Продукт, който определено удължава гримът ми и макар вече да си оставих само три палитри, които така или иначе са доста трайни, продължавам да го ползвам, защото усещането да не ти се налага да мислиш за сенките си цял ден ми допада доста. Може да бъде открит в Parfimo.bg


Mekup Revolution London Focus & Fix Eyebrow shaping kit* - Това e друг продукт, който много обичам. Малката палитра, няма всички екстри на голямата, но пък е супер компактна за път или да си я държите в офиса, особено ако сте като мен и си имате в дни в, които излизате без грим, но доста често изниква нещо и е хубаво да имате нещо и друго под ръка за бързо реагиране.


Douglas Almond Oil & Indian Mango Oil - този душ гел мирише божествено. Сериозно! В момента в който го отворих, зарових нос в него и не ми се искаше да се откъсна от приятната и слънчева миризма, която ме обгърна. Идеален е за слънчевите дни. В момента в който сегашният ми душ гел свърши започвам този и се надявам да е траен и след баня, защото се влюбих в ароматът му.

Това е от мен прекрасни. Отивам за пордната чаша чай, която смятам да изпия на балкона, припичайки се на слънце с надеждата кашлицата ми поне малко да отшуми. А вие ползвали ли сте някои от тези продукти? Харесват ли ви? И на кои от посочените бихте искали пълно ревю?


*Продуктът ми е предоставен за проба от PR, но мнението е изцяло мое

You May Also Like

0 comments