Четки Dessata : най-накрая разресването което винаги съм искала

by - 1:02

Обмислям този пост вече няколко дни. Като човек с гъста и много жива и дива коса, винаги съм срещала трудности с разресването й. То не е дърпане, не е скубане или иначе казано една дълга и мъчителна епопея. Преди няколко месеца приятелка ми спомена за четки Dessata и да си призная погледнах маалко скептично на нещата, защото се бях примирила, че за мен ресането ще е дълъг процес. В крайна сметка реших да пробвам въпроснят продукт и определено имам какво да споделя с Вас. Ще почна с две снимки, първата от която е на самата четка:



Ето така пристигна четката при мен. Опакована като едно истинско бижу, каквото поне за мен е. Но преди да ви споделя какви са моите впечатления от нея мисля, че е редно поне малко да Ви запозная и с това, което представлява косата ми. Избрала съм необработена снимка след престой навън, когато косата ми е имала плачевна нужда от хубаво разресване:


Това представлява косата ми в 90% от времето. Колкото и да я реша винаги е в "развълнувано" настроение. Ако трябва да съм честна, това не е нещо което ми пречи, защото харесвам този рошав ефект, но когато се разресвам се почват гореспоменатите мъки, дърпане, разплитане и т.н. , а дори не ми се мисли и за наелектризиращият ефект... 

Какво се промени от както започнах да ползвам четката? 


Оказа се, че косата ми изобщо не е толкова трудна за разресване както в сухо, така и в мокро състояние. Няма го това постоянно дърпане и късане, с което бях свикнала до сега, както и драстично намаляха стърчащите косъмчета подвластни на статичното електричество. Естествено с липсата на дърпане и късане на коса драстично намаля и количеството коса което остава по четката ми след разресване.

Още един огромен плюс на тази четка е формата й. На мен лично малко ми напомня на формата на компютърна мишка. Прекрасна и лягаща в ръката толкова удобно и комфортно без да ни кара да се чудим как да я хванем без да я изтървем. Плюс е и прекрасният и цвят както можете да видите. Обожавам го!!!! А можете да си избирате и в много други разцветки.
Друго което много обичам е лесното почистване!!! Никога до сега не ми е било толкова лесно да си почистя четката за коса. 


След като Ви споделих чудесата които тази прекрасна четка постига с моята коса, която винаги е в бунт и изглежда влиза в преговори само с моята Dessata, ще дам и официалната информация за четката с материала от който е направена и причините за ефективността й

440 "бодлички", разположени на 3 нива вършат своята работа като се промъкват измежду най-заплетените и гъсти коси. Без болка, без скубане и без напрежение!Не мислете, че пластмасовите четки наелектризират косата. Напротив!Четка Dessata е произведена от специален гел, който не създава статично електричество. Няма го неприятното наелектризиране на косата, която я кара да стърчи на всички посоки. С Dessataможете да бъдете спокойни! Кажете НЕ на статичното електричество!Всички знаем, че не е препоръчително разресване на косата, когато е мокра, защото тогава тя е най-уязвима. С четка Dessата можете да разресвате косата, докато е мокра без капка гузна съвест, защото тя няма да нарани нежните люспички на косъма, въпреки влагата. Можете да разресвате винаги - суха или мокра, това няма значение.
Така в заключение мога да кажа, че тази четка до толкова ми хареса, че обмислям следващият месец да закупя и mini вариантът й за да мога да мога да я нося в чантата си или спортният сак. Определено може да влезе в употреба и след тренировки и в края на работният ден. За съжаление чантата ми е кошмар делукс и няма място за нищо повече за това с косата ми и Dessata си общуват само сутрин и вечер.

Стигам до заключението, че е не само чудесна придобивка за мен, но ще е и идеален подарък за роднини и приятели, защото познавам доста жени с коси подобни на моята, които биха се зарадвали на такъв продукт.  Освен всичко останало смятам, че четката е прекрасна и за малки принцеси. Повечето от нас помнят с колко плач понякога сме понасяли ресането. Ако имате млада дама с гъста коса, която не обича да я решите, пробвайте с Dessata

Четката можете да поръчате от ZlatnaRibka  и да си изберете цветовете които най-много ви допадат. Смятам, че ще ви е трудно, защото има прекрасни и много слънчеви комбинации, които внасят усмивка и слънце само с вида си. 

* Четката наистина ми е препоръчана от приятел и аз сама влязох в контакт с разпространителите на продукта. Всичко описано по-горе е само и изцяло мое лично мнение. А повярвайте ми не съм човек който пести критика, когато има такава. Силно препоръчвам продукта.

You May Also Like

2 comments

  1. Имаш много симпатичен блог! Определено ще следя с интерес! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за милите думи :) Още съм новобранче, но определено се старая =^_^=

      Изтриване