Крем за ръце Портокал и канела от Yves Rocher

by - 0:26

Здравейте мили дами! 
Тази седмица се оказа изненадващо активна за мен, но декември месец обикновено всички започваме да се сдобиваме с нови продукти, а за някои от тях е повече от лесно бързо да си съставиш мнение. Точно такъв е и случаят с прекрасният крем за ръце на Yves Rocher от лимитираната им коледна серия.


Малкия стилаж на Yves Rocher беше доста скътан в Lilly на "Витошка", но така и не успя да се скрие напълно от мен. Признавам си с ръка на сърце, че взех крема за ръце само и единствено заради опияняващият коледен аромат на портокали и канела. За тези които не обичат канела или портокал има и аромати ванилия (който беше другият който много ми хареса), както и комбинацията портокал и бадем.  Освен всичко можете да съчетаете кремът си за ръце и с други продукти, но за тях в друг пост. Този е само и единствено за звездата според мен.

Още с излизането от магазина се заех да разопаковам кремчето и да го пробвам. Свикнала съм да изтисквам едно определено количество крем и доста се изненадах, когато с лекото постискване падна повече от очакваното. Това е защото самото кремче е доста по-течно от другите си събратя. 


Това количество на ръката ми е повече от достатъчно да покрие и двете ми ръце. След нанасяне ароматът се задържа придавайки едно такова коледно настроение, а кожата на ръцете става мека и гладка. Истината е, че до сега не съм попадала на такъв крем за ръце и се радвам, че ароматът му се оказа такова непреодолимо изкушение за мен.

Препоръчвам го с 2 ръце. Мисля, че и вашите ще останат доволни. Като цяло препоръчвам цялата им Коледна колекция. И със сигурност голям процент от подаръците които аз ще раздавам тази година ще дойдат имено от магазините на Yves Rocher! 

Пожелавам ви прекрасен и много усмихнат и позитивен ден!

You May Also Like

0 comments