Clinique Haul

by - 3:50

Това е първият ми haul пост. Като цяло Clinique грабнаха вниманието ми благодарение на Pinks Beauty Box, където имаше мостри за трите стъпки. Тези в кутията не бяха подходящи за мен, но реших да се възползвам от консултацията в бутик на Clinique и те ми дадоха нов тестер за да открия това което търся. На два поредни Black Friday си купих 1ва и 2ра стъпка. На първото пазаруване за Коледни подаръци, майка ми ме зарадва с 3тата (която естествено стои прибрана някъде до Коледа), а аз си купих червило. Покупката върви и с подарък несесер от Clinique пълен с изненади! 


Понеже кремообразната формула, която се намираше в комплекта тестери ми стоеше много лепкаво на лицето и определено се усещаше като филм си взех по-течната версия, лосиона. Определено имам много да разкажа до момента за стъпки 1 и 2, но предпочитам да изчакам докато мога да ви споделя мнението си за това какво е когато са в комплект.


В бутика на Clinique ме предупредиха, че едно изпомпване е напълно достатъчно за цялото лице. Би ми било трудно да повярвам, но от както стигнах до заключението, че е хубаво да се инвестира в по-висок клас бяла козметика, разбрах и колко икономични са всъщност. 


Напоследък се запалих много по лилавото, а и от както си взех тъмно червени рамки за очилата, ярките червила стигнаха съвсем ново измерение. Моят цвят е 16 Grape Pop. Червилото е подходящо за зимният сезон. Не знам до колко е трайно, защото още не съм го ползвала. 

Сигурно вече ви е любопитно какво съдържа чантичката подарък... За мен лично само прекрасни неща, а и се водят best sellers.


1. Clinique liquid facial soap dry combination - 15 мл. от течният сапун който е 1вата стъпка за почистване на лице и който обожавам! Ама наистина обожавам, но за него ще ви разкажа по-натам. Това автоматично отива в несесерчето ми за път.

2. Clinique High Impact Mascara - Все още не съм я пробвала, но много скоро и това ще се случи.



3. Clinique Chubby Stick - Цветът е 06 Roomiest Rose, него също още не съм пробвала. Съжалявам за което просто нещата са доста нови.

4. Clinique Superdefence SPF 20 - Този крем ще си го запазя да го тествам, когато почнат отново слънчеви дни.



5. Това е моят любимец от подаръците Clinique blushing blush powder в цвят Bashful plum. Не съм го пробвала, но дори само с пръст се прелива много нежно по ръката.


Много естествен и нежен цвят.



Тук все още не съм го преляла с пръст, но определено се разнесе доста добре и изобщо не изглеждаше изкуствено поне върху кожата на ръката ми.


Ето и как изглеждат чъбито и червилото на кожата на ръката ми, нямам търпение да ги пробвам и по предназначение. 

В заключение ще кажа, че по принцип като опре до козметика съм голяма скръндза, но с бялата вече си научих урока. Високият клас е такъв не без причина. Продуктите са ефективни и доста икономични. По една капка е достатъчна. Все още обаче не мога да прежаля много финанси за декоративната козметика. 

Ако сте със суха към комбинирана кожа (на мен ми дърпа ужасно на бузите, а челото ми леко мазни на моменти) сега е момента да отскочите до бутик на Clinique, където има промоционален комплект от 3те стъпки за 175 лв. По памет мисля, че включва всичко, като опаковките на тоника и сапуна са към 400 мл и дори има малък травъл сайз комплект. 

You May Also Like

6 comments

  1. Еха, доста добри оферти са пуснали при вас. Тук за сега няма нищо такова, но ще чакам да видя другият месец по разпродажбите. Интересно ми е как ще е чъби стик-а.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дано скоро и при вас да ги има :) Коледно предполагам ще има такива навсякъде. Определено като пробвам чъбито ще има отзив за него.

      Изтриване
  2. Аз винаги се дърпам да давам много пари за бяла козметика, но веднъж използвам ли я, реакцията винаги е - ох, защо се бавих толкова? Обичам Клиник, радвам се, че и ти си фен :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз бях така, докато не попаднах на едно 15 мл кремче на Lierac, което ползвах доста дълго, после пробвах друг техен крем и след като Pinks ни запознаха с 3те стъпки съм повече от доволна. Като цяло скъпата бяла козметика се оказва доста ефективна и икономична. Вече се чудя какво още на Клиник да си взема ахахах. Определено ме накара да мисля за ексфолиантът им!

      Изтриване
  3. Тези червила на Clinique много ми харесват! Аз имам Plum Pop, но на Grape Pop също много му се чудих!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. А, ако си като мен щом си му се чудила един път ще стигнеш до него рано или късно! Обожавам POP серията. Като цвета падне остава едно такова усещане все едно имаш много нежен балсам на устните ♥

      Изтриване