Ревю на Enrique Iglesias - Deeply Yours EDT

by - 0:45

От известно време се каня да се пробвам в ревютата на парфюми. Мисля, че наближаването на концерта на Енрике у нас е добър повод да ви кажа моите впечатления за парфюма. Чакам ароматa от доста време и когато го видях за първи път в DM, дори не се замислих ами направо го грабнах от стилажа.

За мен това е така наречената фенска покупка. Нямаше изкаран още тестер и беше на все още промоционални цени. Грабнах голямата разфасовка както си беше запечатана и направо тръгнах към касите. Чак след като вече се прибирах към вкъщи се сетих, че може и да не ми хареса. Едвам дочаках да се прибера до вкъщи за да започна разопаковането на покупката.

Ето това представлява 60 мл. вариант на парфюма. Любопитното е, че има и мъжки аромат и могат да се съчетаят с половинката. Но аз имам наблюдение само върху дамският парфюм. Хареса ми много прасковената опаковка, веднага те кара да се замислиш за нещо топло и уютно. Може би малко се разочаровах, че никъде няма рекламната снимка на парфюма, но се преживява. 


Продължаваме с разопаковането и стигаме до бутилката, която е семпла и доста изчистена. На самата капачка пише Enrique Iglesias, а по средата на шишенцето в метален кант "Deeply Yours". Харесва ми контраста между мъжкият и женския парфюм. Докато дамският е в топли цветове, то този предвиден за господата е в бледо синя опаковка и с бледо син цвят на парфюма. Малко като огън и лед преливащи се в едно.

Сега вече към самият аромат, който някак си носи топлина и уют в комбинацията си от цветни и плодови нотки. Връхната нотка е комбинация от грейфрут, мандарина и зелена ябълка, а сърцевината подчертава ароматът на фрезия и роза къпеща се в жаркият аромат на праскова. Основата на парфюма е това което му носи топлината като усещане, а имено ванилия, сандалово дърво и мускус.

Ако трябва да съм честна поне на мен някак си бледо ми напомня на аромата на коледни бисквити, това го отдавам на присъствието на мандарината и ванилията в букета аромати. Траен е поне на моята кожа. Задържа се през целият ден и дори вечер след душ все още усещам следи от ароматът му. Оказа се едно наистина добро попадение и със сигурност бих си го закупила отново. 

В DM го има в два размера 40 и 60 мл. Като цяло серията включва и други глезотийки, но у нас може да се намери само парфюмчето. 

Определено мисля да използвам него за концерта в комбинация и с шапката от клипчето което ще ви оставя за финал. Пожелавам ви много приятен и усмихнат ден, ако ходите на концерта дори можем да се засечем! 


You May Also Like

0 comments