С усещане за есен

by - 4:26


Здравейте, прекрасни!
Днес съм тук с доста нетипичен за мен пост, но... есента ме вдъхновява. Тази експлозия от цветове ми върна музата за толкова много неща... Четене, писане, снимане. Вече успешно отчитам дейност и в двата си блога и инстаграмите, които вървят с тях. Явно лятото с тези температури успя да изпие всяка капка мотивация и вдъхновение. И ето ме сега с нов тип пост, от който нямам идея какво ще се получи.
Аз съм със странни настроения. Маратонките ми трябва да са Nike, козметиката ми за лице трябва да е от по-висок клас, но... за дрехите е достатъчно нещо да ми хареса без значение от кой магазин или бранд ще е. Важното е да се чувствам комфортно в това което нося. Никога не съм следвала сляпо модата, а и след като прочетох "Завинаги само твоя" се радвам особено много, че не съм този тип жени, които безпрецедентно следват модата. За това се пригответе за пост със знайни и незнайни магазини :D


Дънки - Винаги ми е било трудно с намирането на дънки мой размер. Пухкава съм, с по-широки ханш и бедра и в по-големите магазини, понятието им за XL е доста озадачаващо, за това пък в кварталния китайски магазин 32 размер заспива на ханша ми. Дънките не са скъпи, не обещават и високо качество, но пък определено седят добре и най-важното ми стават! 

Цена: 25 лв.

Шал - Това изобщо не беше планирана покупка. Като цяло до преди няколко години дори не обичах шалове, но последните 3-4 години определено мнението ми се промени. Този шал с прекрасни розови и сиви елементи го грабнах спонтано, когато с Мери опустошавахме Джъмбо.

Цена: 5 лв.

Тук вече ще срещнем и по-познати марки.

Чанта MOHITO - От месеци си търсих подходящата чанта. Не съм от жените, които могат да се движат с малка чантичка. Просто не. Книга, органайзър, несесер, портмоне и т.н. Просто не. Проблемът беше, че никъде не успявах да видя чанта, която да ми хареса. Естествено MOHITO никога не са ме разочаровали. Освен, че имат размери като за мен, успяха да ме оборудват и с чанта.

Цена: 70 лв.

Портмоне Stradivarius - Преди време много им се чудех на тези гигантски портмонета и си казвах "Кому е нужно". Да, но... тази година просто изпитах някакво влечение към тях и си взех такова. Обожавам го. Мисля, че в момента все още има от тази разцветка, също и в синята гама. Доста е функционално, особено, ако имате много видове карти. А съм сигурна, че дамите имат ужасно много и то не само такива, с които да се разплащат, но и карти за намаления и т.н.

Цена: 25 лв.

Умрял плъх - така де... косматата топка на чантата ми :D, не бих дала двуцифрена сума за космата топка, но за това пък в китайския магазин за около 9 лв. си взех тамън два броя. Сега съм на вълна есенни цветове и за това ползвам червената, а бялата тихо и кротко ще чака зимата.


Боти - Отдавна не се бях качвала на висок ток, но определено ми липсва. И понеже най-любимият ми тип обувка са маратонките на Nike, реших да не инвестирам прекалено много в боти на ток, защото не се знае колко време ще ги нося. За това китайчетата ме оборудваха отново. 

Цена: 35 лв.


Тази жилетка беше много спонтанна покупка. От доста време исках да си взема някаква дълга, но все не попадах на такава, която да ми хареса или да не изглеждам, като наденичка в нея. За това, като я видях си я взех веднага от онлайн магазин Creative, като в момента е намалена на 35 лв. от 45.

Към есенните ми любимци добавям и моите Nike Air Max и Nike Dart 10, както и любимото ми кожено яке от H&M (какво да ви кажа, половината от душата ми се е свряла в рок бар, а другата половина вилнее на салса парти), които не успях да вместя в снимките.

Е, това беше от мен, прекрасни. Да не ви заривам със скъпи неща, но някак си предпочитам да инвестирам повече пари в грижата за лицето и кожата ми, а когато опира до облекло всичко се свежда до комфорта и това дали успявам лесно да си намеря размера. :D А вие имате ли си любими магазинчета, които нямат нищо общо с популярни брандове, но са пълни със съкровища?

You May Also Like

4 comments

  1. Много готин пост! Ще очаквам да го видя и в outfit of the day вариант! <3

    ОтговорИзтриване
  2. Аз много обичам втори употреби, най-вече защото успявам понякога да си изнамеря такива нещица, които няма как някой друг да ги има. :) Факторът, че излизат ненормално евтино дори не го споменавам :Д С обувките съм абсолютно същата - може целият ми аутфит да е на обща стойност 15лв, но маратонките са на известна спортна марка и неоправдано скъпи :Д В момента небрежно се опитвам да нося тениски на банди на работа без да изглеждам като някой който си проси уволнение :Д

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. O, да... другият плюс на вторите употреби са размерите. Марки които се продават у нас примерно в българските магазини почти нямат по-големи размери, но във вторите е пълно, а и такива бисери изкачат от време на време!

      Обувките са нещо с което не може и не трябва да се прави компромис за удобство. За това се радвам, че китайчетата са удобни, дори и да се скъсат бързо. Nike ми лягат на свода идеално и съм ги наредила няколко цвята :D

      А колкото до тениските на банди... И аз като теб разхождам Sully Erna, Godsmack, Supernatural и всякакви подобни тениски из офиса :D

      Изтриване