I ❤ AUTUMN TAG

by - 3:27


Бях тагната от Танчето /Tanixs Happy Place/ за този прекрасен и бих казала много уютен таг.  С течение на времето започвам да обичам все повече този пъстър и прекрасен сезон, който подканя към топлина, уют и красота. Малко се позабавих с тага, но определено го правя с голямо удоволствие.
И така... Да започваме!

1. Кое е нещото, което символизира началото на есента за теб?

 Pumpkin Spice Late. Винаги с появяването му в Starbucks, значи есента е тук. Колкото и странно да звучи изборът ми, наистина последните години, свързвам идването на есента точно с появата на тази напитка, която много обичам. 

2. Кое е любимото ти място през есента? 

 Същото което и през останалите сезони. У дома. Котани, книги, ароматни свещи, изобщо нещата, които ми носят уют и спокойствие. 

3. Есента е времето на свещите. Кой е любимият ти аромат свещ, който палиш вкъщи? 

Това е въпрос на който наистина не мога да отговоря. Имам две кутии свещи, като не броим посветените на книги и книжни герои, които са подредени по лавиците ми. Но за есенно-зимният период посягам по-често към тези с ванилия, ябълка и канела. 

 4. Коя е любимата ти есенна напитка? 

 Pumpkin Spice Late на Starbucks

 5. Пухкави чорапи? 

 Винаги. Купила съм си и няколко плетени и чехли тип ботушки

 6. Сезонът на тиквата е все пак. Коя е любимата ти тиквена храна/напитка? 

 Вече ще стана банална, но... Pumpkin Spice Latte :D

 7. Кое е нещото, което очакваш с най- голямо нетърпение през есента? 

 Цветовете. Харесва ми колко красива премяна добиват дърветата и колко цветно и прекрасно е всичко.

Не знам кой и до колко обича тагове, но ще тагна Веси от Beautiful Sin,   Мел от It is a Mell's World и Нина от ЗахарНик.

You May Also Like

4 comments

  1. Мерси за таг-а.Ще се постарая да го направя през уикенда ❤

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ще се радвам да видя отговорите ти Веси ♥

      Изтриване
  2. Що ли не ме изненадва котето :Д :Д :Д
    а и като цяло отговорите на всички въпроси :Д

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Е теб, ако те бях изненадала, аз щях да се изненадам :D ♥

      Изтриване