PR Packaging Part 01

by - 4:02

Здравейте, прекрасни!
Като начало искам да кажа, че идеята за такъв тип пост не е моя. Видях такива постове от Snejana.Atanasov и поне според мен са много функционални. По простата причина, че не всеки продукт мога да използвам на момента или по някакъв начин не ми е попаднал в любимци, но все пак е хубаво да ви дам мнението си за него и да прецените дали е подходящ за вас, след като не е бил за мен. Естествено в този тип постове няма да фигурират всички PR продукти, защото някои от тях влизат или в любимци или в някакъв определен тип пост, но винаги ще сте наясно, че това е продукт изпратен ми за проба, защото ги отбелязвам със звездички.



Малко ми е притеснено, защото за първи път правя такъв пост и го започвам доста интуитивно.


Makeup Revolution London Solid Brush Cleaner - Истината е, че много пъти съм обмисляла дали да направя пост за почистването на четките, но едва ли има нещо за казване, което не сте прочели в други постове от този вид, за това просто ще ви представя този продукт на MRL, който си избрах от сайтът за маркови парфюми Parfimo.bg. Харесва ми как почиства четките, както и самата кутийка, защото е изключително лесен не само за употреба, но и съхранение. Препоръчвам ви го, ако сте като мен и разтварянето на бебешки шампоани не ви е много присърце.


Ducray Extra-Doux за деликатна коса е част от една прекрасна кутия, която получих от Avene Bulgaria. Уви все още не мога да стигна до него, защото шампоаните ми против пърхут и за боядисана коса все още не са привършили, а тази година съм си обещала поне с шампоаните и душ геловете да не започвам друго, преди да приключа това, което ползвам в момента. По принцип съм ползвала други продукти на бранда и съм доволна от тях, чакам с нетърпение да видя дали ще ми хареса и този.


 A-Derma Repairing lotion after-sun - този лосион за селд слънце също е част от гореспоменатата кутия, в която имаше и друг продукт, но той ще влезе в малко по-различен пост. Сега за лосиона, много ми хареса. Изпълнява всички обещания за продукта охлажда, възстановява и успокоява раздразнената кожа. За съжаление успях да го ползвам много малко, защото това лято се разминах с активното плажуване и каквото успях да хвана като слънчеви лъчи из града, на балкона или на вилата това беше. Препоръчвам ви за следващото лято да имате едно такова лосионче под ръка.


Pharma Hyaluron Volume Lip Booster - За този продукт чух доста противоречиви мнения, на моменти се опитах да проявя разбиране на други не. Моите впечатления от него са положителни. Има лек и приятен цвят, който е забележим на устните, но не изпъква прекалено.


След нанасяне започва едно доста осезаемо изтръпване на устните и сякаш ги усещате как лекичко се надуват. Определено изглеждат по-пълни и пухкави. И ето тук идват противоречията. Много хора очакват, че като се намажат с това балсамче и бааам, ще имат пълни, пухкави устни за постоянно. Да ама не... за постоянен ефект хората дават пари за специални процедури. Балсамът временно създава този ефект и после отминава, като самият продукт остава на устните ви доста дълго. Варира в два цвята.


Makeup Revolution London The One Blush Stick - Това сигурно е първият и единствен продукт на бранда, който поне като руж ме разочарова. На кожата изглежда повече, като хайлайт и със сигурност зимата ще ми влезе в употреба, може дори и да го заобичам, но само времето ще покаже. 


Сами виждате как свети като бледо розова захар. Ако все пак ви харесва може да го откриете в сайтът за маркови парфюми Parfimo.bg. 

Това беше от мен за сега, прекрасни. Дано съм помогнала на някои от вас с избора и решенията, ако имате забележки и коментари, винаги съм готова да ги чуя. ♥

You May Also Like

0 comments