СПА терапия с кислородна защита Rosa Negra в бутикът на Premier Dead Sea Bulgaria

by - 4:15


Здравейте, прекрасни!
Този месец съм набрала малко инерция и се надявам да ви дам само прекрасна информация.  За този пост основният виновник е Мери / Berry's Place/, която нямаше как да се възползва от предложения ѝ час от бранда и го предостъпи на мен, за което ужасно много ѝ благодаря, също така благодаря и на прекрасните хора от Premier Dead Sea за това, че ни позволиха тази размяна. И след дългото словоизлияние е време да минем към поста. 

Gratiae Rosa Negra е новият продукт, който можете да намерите в бутиците на Premier Dead Sea. Истината е, че не знаех какво точно да очаквам, понеже часът ми бе за SPA терапия с кислородна защита.  Освен всичко останало изобщо не съобразих, че съм след концерт /което се превърна в изтрещяване в рок бар/ и си легнах в 5:30, съответно станах в 7:00 и време за грим и привеждане в приличен вид нямах, за капак си имах и прекрасна настинка. Притесних се, защото като човек, който обича удобството и когато излиза да обикаля магазините разчита на дънки, маратонки и никакъв грим, съм свикнала на доста пренебрежително отношение от консултанти в някои големи магазини за парфюми и козметика, които няма да споменавам.



Обаче въпреки видът ми на грозното и недоспало пате, получих изключително топло и приятно посрещане от консултантката на бранда /Ники и за напред ми се ще да я наричам така/. Предложи ми напитка и се зае с почистването на кожата ми. Беше изключително любезна и през цялото време се обръщаше към мен на Вие. Кожата ми бе почистена внимателно за да може да преминем и към употреба на маската Gratiae Rosa Negra.


Маската се нанася с кръгови движения, обратни на гравитацията и се оставя да преседи 10 минути /до колкото разбрах, може да я ползвате и за нощна грижа, вместо нощен крем/. Докато чакам да изтекът 10те минути, Ники ми предложи да измия ръцете си със соли от мъртво море, а после и да се намажа с крем за тяло и ръце, ако трябва да съм честна след тази малка процедура на ръцете не ми се налжои да ползвам крем поне няколко дена.


След отстраняването на маската, Ники нанесе и серумът от серията.  Тази серия е страхотна за предпазване, отстраняване и осигуряване на достатъчно кислород на кожата за да може тя да се адаптира към променящата се среда през целият ден. Ползите на продуктите от серията итват от Розата на Джерико, която е известна със способността си да се бори срещу сухота и изцяло да регенерира кожата, като възстановява необходимата влага за нея. Продуктите от срията намаляват появата на бръчки, изглаждат и изравняват тена.

Малко странно ми се стори, когато после се погледнах в огледалото. Белезите от нервното разраняване на пъпки се виждаха едва доловимо, следите от тежкото недоспиване и умора ги нямаше. Бях изумена от това което видях в огледалото. По мое мнение дори и нуждата от коректор беше почти незначителна.

Извинете за лошото качество на снимката, но както стана ясно по-горе не бях в особена кондиция в този ден.

Единственият минус поне според мен е, че тази серия въпреки страхотното си действие не е за моята комбинирана кожа, защото след процедурата и на следващият ден, кожата ми беше доста мазничка. Но за хора с по-суха кожа, това ще е идеалният продукт. Имала съм допир и преди с изделия на Premiere и никога не съм оставала разочарована.

За тези от вас които се интересуват от ключовите съставки на продуктите: Екстракт от Розата на Джерико- богато растение с изключителни сили за регенерация на кожата. Способно да задържи транс-епидермичната загуба на вода на кожата. Заедно с кислорода спомага за съживяване на мъртвата кожа, за по-гладък и повдигащ ефект. Розови стволови клетки - регенерират увяхналата и отпусната кожа, като засилват синтезата на колагена и забавят процеса на стареене. Кислород - реенергизира клетъчните функции и разкрива перфектно хидратираната кожа. Кислорода е най-добрата храна за епидермиса, при това без никакви странични рискове. Постига моментален озаряващ ефект.

В заключение ще кажа, че останах очарована. И от обслужването и отношението и от ефекта на продуктите, който смея да твърдя е сравнително дълготраен дори и само от една употреба.

Благодаря на страхотният екип на Premier Dead Sea Bulgaria и на моята прекрасна Мери. 

You May Also Like

0 comments