Avènе свежест за вашата кожа

by - 7:07

Преди време в поста си Грим за 15 минути със списание "9 месеца", Грета Великова, Avène и Manhattan ви споделих за PR пакета на Avènе, който бе раздаден на всички дами присъствали на събитието. След едномесечна употреба на продуктите им определено имам какво да кажа за тези прекрасни продукти. Определено те бяха решение на не един или два проблема свързани с кожата на лицето ми, които се появяват в студените дни.



  Ще започна с Avènе Micellar Lotion - Като начало това което ме впечатли е стилната опаковка. Ненатрапчива и елегантна, до толкова изчистена, че те настроива за нещо свежо и чисто още преди да си опитал продукта.

Изненадах се още повече и на лекотата с която почисти гримът ми, а самото усещане след почивстване на цялото ми лице беше великолепно и свежо.

Състав: Avene Thermal Spring Water (Avene Aqua), Pentylene glycol, Peg-6 Caprylic/Capric Glycerides, Disodium Edta, Fragrance (Parfum), Peg-40 Hydrogenated Castrol Oil, Sclerotium Gum, Sodium Benzonate, Sodium Chloride.

Ползването му е изключително лесно. Всичко от което се нуждаете е самият продукт, както и най-обикновено памучно тампонче. Аз го ползвам за дегримьор, а също така и за почистване на лицето преди нанасянето на крем.

Следващият продукт в комплекта е Avènе Eau Thermale. Великолепна термална вода, която след почистване на лицето оставя едно усещане за лекота и свежест. Също така може да се използва и, ако сме се увлекли с пудрата и фон дьо тена, едно по-обилно напръскване и поправянето на грешките е много по-лесно. 

Състав:  Avene Thermal Spring Water (Avene Aqua), Nitrogen

Оставям за финал най-любимият ми продукт от комплекта. Продукта с който се родих. Имам ужасни проблеми с кожата зимно време, намерила съм крем който да ги тушира и да спира разпространението им, но въпреки всичко оставаха зачервени зони, които се лющят. Същото се случваше и на мястото където се крепят очилата ми.  След кратка употреба на Avènе Hydrance Optimale Riche  останах изумена. Зачервяванията изчезнаха, а след тях и лющенето на кожата. Ползвам го само в проблемните зони, понеже кожата ми е комбинирана и нуждата от него е основно в Т зоната. Оказа се, че това е продукт от който винаги съм имала нужда. Силно го препоръчвам на хора с чувствителна и много суха кожа, които имат зачервявания и сърбеж.

Иска ми се да ви напиша и състава му, но тубичката е доста малка и надписите са ситни, а аз съм и без това особено късогледа, за това моля за извинение.

В заключение ще кажа, че допреди употребата на този комплект не бях ползвала продуктите за лице на Avènе, но останах очарована и със сигурност смятам да закупя тези продукти, когато моите свършат. 

You May Also Like

0 comments