Pinks Beauty Box Април 2015

by - 10:06

Не знам за Вас, но на мен винаги ми е едно еуфорично винаги, когато наближи време за кутията на Pinks. Този месец темата на кутията е "Свежа градина" и аз лично съм очарована от продуктите. 

Няма да ви бавя с излишни приказки, а ще пристъпя към "разопаковането", което може да е в полза на тези от Вас които все още се колебаят дали да я закупят или не.

Кутията е един превъзходен комплект предназначен да се погрижи за нашата кожа и коса, които трябва от зимният период да се пригодят към по-топлото време и климат.




Ще започна с продукта на Yves Rocher, който е и обявеният в самото начало продукт. Селективно в кутиите са разпределени мляко за тяло с аромат на люляк и мицеларна вода. Аз лично много се надявах на мицеларната вода, защото вече съм зарината от лосиони за тяло (единият от които е имено на Yves Rocher), но не се и оплаквам. Ароматът е много лек и приятен и малко след втриване в кожата започва да се губи и съвсем леко напомня за себе си. От опит смея да твърдя, че лосионите на тази марка хидратират доста добре и аз ги ползвам имено първите дни след посещение при козметик.

*Реалната цена на продукта е 14,50 лв.


Следващият пълен продукт намерил място в кутията е почистващият лосион Acne Out на Biotrade . Благодарение на Pinks се запознах с продуктите им и съм очарована. Специално тази серия въпреки почти 32те ми години ме спасява ежемесечно от разходка с някоя и друга нежелана пъпка. Лосионът ще ми свърши работа, защото докато зимно време Т-зоната ми е ужасно суха, в момента в който почнат топлите дни, постепенно започва да се омазнява. Идеален е за почистване (при мен само 1-2 пъти седмично и по-често в по-чувствителните дни през месеца).
*Реална цена на продукта - 10.35 лв.

И финалният продукт в пълен размер е...


Avia шампоан с хума. Предназначен е за хора с чувствителен и проблемен скалп, като влияе добре при косопад, себорея, дерматитни проблеми, бързо омазняващ се скалп и пърхот. Предлага се в 4 аромата, като Satinelle и Blure River са представени в кутията. В моята беше Satinelle има лек и приятен аромат, а частитиците хума може да ги видите как се носят в бутилката. Определено ще пробвам този шампоан, защото имам проблеми със скалпа и се надявам да ме изненада приятно с ефект, но само времето ще покаже. 

*Реална цена на продукта - 4 лв.

Мострите в кутията са 4 на брой. Прави ми впечатление, че все по-често присъстват продукти на La Roche - Posay и това може да ме радва, защото обичам продуктите им. В таз месечната кутия имаме отново мостра от Lipikar серията: Успокояващ душ гел.


Следват мостри от:

Lakmé - може да се падне:
 а) k.Style Cool Body Shaper - крем за обем 
 б) k. Style Cool Top Ten (който беше в моята кутия)
Продуктът съдържа 10 действия в един продукт: брилянтен блясък, контрол на заплитането, устойчивост на влага, термо защита, висока степен на хидратация, лесно разресване, защита на цвета, защита от външни влияния, възстановява изтощени краища и UV защита.

M.Asam се включват с мострата Clear Skin 24 часов крем.

Re-Gen  се включват с регенериращо олио, което помага за лечение и предотвратяване на белези, петна, стрии и суха кожа.


Дано съм успяла да Ви помогна с решението да си закупите кутията или съответно да пропуснете. На мен лично много ми допадна и ще намеря приложение за всеки един от продуктите.







You May Also Like

0 comments