Очна гел линия L'Oreal Paris

by - 4:58

Истината е, че съм новобранец с употребата на такъв тип продукти. Като цяло до скоро не бях ползвала очни линии каквито и да е от тях. В крйна сметка реших да се престраша и опитах очна линия тип молив, но някак си не успях да се разбера с нея. Употребата й на пръв поглед изглеждаше лесна, но върха й бързо засъхваше. Най-накрая след много четене реших да се престраша и да си купя гел линия с четка. Спрях се на тази на L'Oreal Paris.



За мен лично това се оказа правилният продукт. Четката е изключително удобна и нанасянето става лесно и прецизно. Самата аз останах доста изненадана, понеже до скоро не ми се получаваше нанасянето на очна линия.  

С течение на времето се превърна в един от най-любимите ми продукти. Ползвам я почти всяка сутрин. Освен, че е лесна за нанасяна е и лесна за разнасяне за получаване на приятен и размиващ се ефект.

Четката е лесна за почистване, а самият продукт е траен и се запазва на клепача за целият ден дори и без база. Изключително доволна съм, че реших най-накрая да се престраша и да си купя такъв продукт.

В крайна сметка се оказа, че очната линия с четка съвсем не е толкова плашеща, колкото си мислех. Моят съвет към хора като мен е да се престрашат и да опитат. Ще видите, че ще ви хареса!

You May Also Like

2 comments

  1. Трябва да демонстрираш и на живо. Моята вече приключва курса и е време да си взема нова, но се чудя дали да не сменя марката.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Когато кажеш! Още сряда, ако искаш ще я нося с мен в С5 да я видиш и тестваш. Ако имаш път към школата във вторник кажи ще я нося и тогава.

      Изтриване