Почистваща четка за лице Remington Reveal

by - 1:01

Здравейте отново от мен.

От край време искам четка за почистване на лице. Прочетох много положителни ревюта за четка, която не бих могла да си позволя. Но преди няколко дни в Technopolis попаднах на Remington Reveal. Беше на цена от 160 лв. и реших, че тази цена на фона на 290 лв. е доста приемлива, освен всичко останало можеше да се вземе и на изплащане. Не мислих повече и я взех. Вече я ползвам близо седмица и съм очарована. Кожата на лицето ми никога не е била толкова чиста и мека.

Комплекта съдържа 3 приставки, една нормална четка за всякакъв тип кожа, една масажна четка и една за чувствителна кожа. Към тях аз си закупих и една за ексфолиране (нея ползвах за първи път вчера и съм влюбена!). Има прекрасен несесер, който побира зарядното и всички приставки както и самата четка и е голямо удобство за момента в който тръгнем на път.

Четката има 3 скорости на почистване според зависимост от нуждите на нашата кожа. Има LED светлини, които инидикират коя скорост използвате и дали батерията ви вече не е на свършване. Уредът е обезопасен и може да се ползва под душа. 

С едно зареждане може да направите около 30 измивания на лицето, като всяко едно измиване трае по минута. На всеки 20 секунди четката прави лека пауза за да ви напомни да смените зоната която почиствате. Приставките имат отделни капачета и така всяка една е защитена. Косъмчетата са меки и нежни за лицето, почистват се много лесно след употреба се изплакват, а ако се е събрала повече мръсотия (като останал грим и т.н.) просто можете да я отъркате в дланта си с малко шампоан, докато постигнете желаният ефект.

Самата четка използвам с моите измиващи лосиони на La Roche Posay и Freeman, вече забелязвам намаляване на черните точки и свиване на порите, а самото ми лице е с по-гладка и мека кожа.

Резервни глави се продават във веригите на Технополис, като смяната им е хубаво да става един път на 3 месеца, а ексфолиращата и масажната един път на 6. Разликата в периода е там, че последните две глави се ползват съответно 1 и 2 пъти седмично.

Дано на някого да съм била полезна с този пост. Тази четка стана най-добрият приятел на лицето ми и силно я препоръчвам.

You May Also Like

17 comments

  1. И аз си я закупих вчера и съм очарована! :) Страхотно ревю

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че съм се справила с представянето й, понеже това е първият ми пост от такова естество. Повярвайте ми ще се още по-очарована. Аз ползвам ексфолиращата 1 път седмично, масажната 2 и през останалото време нормалната. Ефекта е още по-видим от деня в който писах ревюто :)

      Изтриване
  2. Ммммм,започвам да се замислям и аз за тази четка :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз лично съм доволна много. Имам я вече няколко месеца и я ползвам ежедневно :) Препоръчвам я наистина.

      Изтриване
  3. Аз мисля днес да ида да си я купя. Първо се бях спряла на Филипс, но наистина не разбирам каква е разликата между двете, освен цената. Някой от вас знае ли? Струва ли си тези близо 100 лева повече ако са еднакви?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не знам каква е разликата в косъмчетата, но четката на Ремингтън като цяло има няколко приставки които имат различни функции, докато тази на Филипс до колкото знам е само с 1. Примерно с масажната глава на Ремингтън може да се нанасят по-течни кремове и мазила, има и ексфолираща глава, както и опция за почистваща четчица за нормална или чувствителна кожа.

      Изтриване
  4. Привет! Четох много положителни коментари за подобен тип четки и вече ми се прииска и аз да имам такава. Не знам твоята кожа каква е, но моята е чувствителна, с акне и черни точки, с какво ли не съм я мазала, в момента съм на лечение с противозачатъчни. Акнето ми не е от най-тежкото, но се чудя дали търкането с четката няма да я възпали, защото все пак е някакъв вид механично движение върху нея. Много ще се радвам, ако някой помогне с мнение : )

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Привет, за съжаление нямам наблюдение за поведението на четката върху чувствителна кожа, но като цяло тази на Ремингтън има приставка предназначена за такъв тип кожа и върви със стартовият пакет. Също така има и масажна силиконова приставка. Според мен четката трябва да се комбинира и добре с подходящият продукт.

      Изтриване
  5. Здравейте, чудесно ревю. Имам един въпрос, който не ми се изясни. Четката само се върти или и вибрира, защото доколкото съм чела за Филипс, тяхната го прави. И аз съм в процес на чудене коя да е четката, ето защо се интересувам. Благодаря

    ОтговорИзтриване
  6. Много мисля подобна четка и всеки път аха да се реша и после се отказвам. Ревюто ти ми беше полезно, ще имам предвид четката на Ремингтън - дори не знаех, че и те имат.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хубава е четчицата на Римел, но за разлика от тази на Clearsonic и Philips не вибрира. И сега да те хвърля още в размисъл Clinique също пуснаха четка :D

      Изтриване
  7. Знам я тази четка, от една година я мисля :D Като нищо да си я купя само защото е на Клиник, пък и май цената й не беше скандално висока.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ми май е горе долу на цената на тази на Clearsonic. В бутика на Clinique ми казаха, че като са я получили и са ги обучавали за работа с нея с лист хартия върху ръката им е свършила работа, без да скъса листа. Така, че не знам :D Звучи много, ама много изкушаващо!

      Изтриване
  8. Здравейте, благодаря за ревюто приятно и информативно.
    Моля споделете, след почти година употреба - дали отново бихте закупили този продукт или ще изберете друг?
    Благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. По принцип от чисто любопитство бих закупила и пробвала някоя от четките с вибрация за да мога да направя разлика между качеството при почистването и да се спра на правилната за мен четка. Иначе вече ми се налага да я ползвам доста по-често, но и като цяло вдигнах класа на козметиката за лице която ползвам.

      Изтриване