Victoria's Secret Lost in Fantasy

by - 4:57

От доста време се каня да напиша този пост. Не мисля, че самата марка има нужда от представяне. Няма жена която да не е чувала за нея. Ще ви споделя за моят фаворит на бранда. Един недооценен и явно незабелязван от дамите. Може би и това е причината да го свалят от продажба за по цяла година и после да го пускат отново за по шест месеца. Истината е, че ако първата опаковка не ми беше подарък най-вероятно и аз щях да се отнеса пренебрежително към този бисер и щях да се залетя към популярни и вече познати аромати. 

Моля посрещнете поне за мен най-прекрасният аромат за тяло от тази им серия, а имено Lost In Fantasy! 


Първата опаковка ми бе подарък от братовчедка ми. Бях доста скептична като видях аромат: бразилска орхидея и киви. Все пак орхидеите с които аз съм се сблъсквала не миришат, а и киви... Но се оказа, че това е една адски сполучлива комбинация. 

Хидратиращ и ухаещ прекрасно Lost In Fantasy те кара определено да се загубиш в свят на ухание. Не знам как да ви предам самият аромат с думи. Сложно е... На кожата ми е от вече близо 7 часа и все още усещам лекият аромат на нещо свежо, нещо екзотично, нещо... нещо прекрасно. Като онзи момент в който сте заобиколени от множество и разноцветни орхидеи и сте се вгледали в морето... Май такова едно райско усещане носи поне на мен този аромат. 

Иначе консистенцията на лосиона и действието му е като на всеки един от Fantasies сериите. Лека кремообразна, поне при мен се втрива лесно в кожата и я хидратира умерено. Ароматът е доста дълготраен, както отбелязах по-горе. Препоръчвам да се комбинира с мист към лосиона, но ако няма става и с по-недълготраен парфюм. Аз лично го комбинирам основно с ненатрапчивите и едва доловими парфюми понеже не успях да се сдобия с мист. 

След приключването на първата опаковка бях адски нещастна, защото тъкмо го бяха спрели от продажба, за щастие тази пролет се появи отново (може и да е сезонен аромат). Макар и вече да не може да се намери в сайта на Victoria's Secret, мисля че все още може да го откриете там от където си го поръчах аз, дори е намален в момента, ако не ме лъже паметта. Поне един път дайте шанс на Lost In Fantasy пред Love spell или Amber Romance, все още може да го откриете при Sexy Secret by VS Sofia City , ако сте ме послушали и сте се доверили на този аромат чакам отзивите ви, а ако съм ви подвела по някакъв начин извинете, просто предадох моето виждане и усещане спрямо този лосион за тяло. 

You May Also Like

0 comments