Bioderma Photoderm MAX Aquafluid SPF 50+ моята защита през лятото

by - 12:38

Чудех се на кои слънцезащитни продукти да се спра тази година или по специално в чии ръце да поверя грижата на лицето си.

Всички знаете, че наскоро BIODERMA имаха мащабна кампания за запознаване с продуктите им в "Къщата на Bioderma". Точно там се запознах и с продукта Photoderm Aquafluid MAX със SPF 50+.



На всички посетили "Къщата на Bioderma" е известно, че там консултантите на бранда изслушваха за проблемациите и капризите на кожата ни и даваха съвети. След като ми демонстрираха крема ми дадоха и мостри и на тонираните му събратя. 

Когато пробвах тестера разбрах, че съм намерила своята защита срещу слънце и два дена след това вече бе мой. Продкутът ме спечели с немазната си структура и липсата на аромат. Друго което ми хареса беше и това, че се нанася и втрива лесно, освен всичко останало не стои мазно и дори става за основа за грим. 

Като цяло Photoderm MAX Aquafluid е подходящ за чувствителна или нетолерантна към излагане на слънце кожа, светла кожа с лунички (каквато е моята), за интензивно излагане на слънце като планинарство и дълго плажуване. Продуктът е подходящ за всеки тип кожа. (инфото в този абзац съм взела от опаковката). 

UVA и UVB защитата на продукта са съчетани и с вътрешна биологична защита - изключителният патент CELLULAR BIOPROTECTION (който е патент на бранда), който активира естествените защитни сили на клетките и ги предпазва от кожно стареене. 

Както сами можете да видите тубичката е малка, компактна и доста симпатична. Накрайникът е адски удобен и ви позволява да контролирате количеството което изстисквате от тубичката.



Можете да видите как изглежда Photoderm MAX Aquafluid извън тубичката /снимка 1/ и след като се втрие съвсем малко и не докрай за да видите (надявам се да е възможно поне малко) как добре попива /снимка 2/



Дано да съм помогнала на някой от вас с мнението си за този продукт. Знам, че аз лично съм много доволна от него, спаси ме в планината и понеже бях забравила и балсамът си за устни SPF 50, намазах и тях. И резултатът беше на лице след зверски пек и разходки из водопади не бях изгоряла грам. Това е моят продукт за лято 2015! 



You May Also Like

5 comments

  1. Наистина е страхотен продукт, аз имам мострички и си ги ползвам всекидневно! Май ще взема и пълноразмерния вариант :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Няма да сбъркаш. Аз не съжалявам нито за момент за това, че си го взех, освен всичко останало е толкова удобен за в чантата :D Благодаря, че наклони везните към нетонираният му вариант :*

      Изтриване
  2. Харесвам продуктите на Биодерма, даже обмислям дали беб да не се превърне в "рекламно лице" след като се появи на бял свят хахаха
    Може ли малко подробности за тонирания вариант? Метнала съм се на едно кремче на Origins, което е тонирано, защото кожата ми е момента няма нужда от тежки продукти като ФДТ, но все пак има нужда от изравняване на тена, ама 30-40 евро за крема са ми малко в повече. Биодерма са поне по-достъпни :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тонирания е също толкова течен, като този не омазнява, ако си само с него (поне при мен не). Покрива приятно и ненатрапчиво, предлагат го в 2 нюанса. Днес съм с по-тъмният и седи добре, покрива, макар че забелязвам едно бяло петно, което ми излезе наскоро въпреки кремчето. Ако искаш и се чудиш виж и тонираният на La Roche Posay много го хвалят.

      Изтриване
    2. Ще погледна! Просто наистина искам нещо неомазняващо, което да стои естествено върху кожата и хем да я предпазва, хем да не се нуждае от допълнителни продукти отгоре :)
      Мерси за feedback-a <3

      Изтриване