Празни опаковки 001

by - 6:13

Здравейте мили дами! Това ще е моят първи пост на тази тема за това ще Ви помоля да ме извините, ако има неточности, но ще се постарая да дам максимална информация за всеки един продукт от снимката. Дано да успея да Ви помогна, ако се колебаете за някой от тях, но преди да продължа искам само да кажа, че впечатленията за продуктите са въз основа на това как те понасят на моята кожа, а тя е комбинирана, като през лятото се наблюдава омазняване на Т зоната, а зимата поради студова алергия става ужасно суха и белеща се.


Така ще започна от ляво на дясно като първо ще представя горният ред, а после и долния.

1. Ще започна с "Превантивна емулсия за лице за млада и чувствителна кожа" на Biofficina Toscana, която бе част от първото издание на Good Box. Продуктът би бил прекрасен, ако не оставяше кожата ми доста омазнена и лъщяща. Ползвах го вечерно време и на сутринта трябваше стабилно измиване за да се махне лепкавият слой от лицето ми. Просто не е създаден за моята кожа.

Бих ли си купила пълният размер на продукта? - Не. 

2. Балсамът за коса на Lavanda, бе част от една от кутиите на Pinks Beauty Box, но... Продуктът определено не ми хареса и ми отне доста време да го изхабя, просто защото изобщо не ми се искаше да посягам към него. 

Определено не бих си закупила този продукт.

3. Мицеларната вода 3 in 1 на Nivea за всеки тип кожа. Нея си я купих в бързината и останах доста приятно изненадана. Маха гримът наистина без проблем и не дразни кожата и очите. 

Бих ли си я купила отново? - Да в някакъв етап. Сега изпорбвам мицеларни води за да избера най-подходящата за себе си.

4. Дезодорант на Bourjois - Определено не бих си го взела отново. Не знам точно защо, просто нещо с него не се разбрахме дали с аромата, дали с трайността. Не мога да определя. 

5. Avènе Micellar Lotion - Харесва ми как почиства лицето от грима, харесва ми и опаковката, но с течение на времето започна да дразни на очите ми и за това определено се отказах от него. Понеже имам още една опаковка я ползвам само за изчистване на лицето ми преди нанасяне на крема след баня. Не бих го закупила отново само и единствено заради дразненето на очите ми, иначе съм много доволна. Повече за него може да прочетете в постът ми Avènе свежест за вашата кожа  където има информация и за следващият продукт.

6. Следващата празна опаковка е на Avènе Eau Thermale. Носи приятна свежест на кожата ми и ми хареса много. Истината е, че като цяло ползвам термалната вода за охлаждане и освежаване, както и върху грима. В момента използвам друга термална вода, както казах вече пробвам различни продукти за да видя с кой ще се разбера най-добре, а повече за термалната вода може да научите в постът ми: Avènе свежест за вашата кожа . Определено бих си купила от този продукт отново. Нямам никакви забележки към него.

7. Това е едно приятно кремче, чиято опаковка събираше прах в шкафът ми чакайки да се съберат още такива и да намери място в постът ми. Vichy Aqualia Thermal Light. Определено ми хареса да го ползвам. Беше верен другар през зимата ми, но... и с кремовете както и с мицеларната вода пробвам ново, защото искам да намеря МОЯТ крем. Макар и да придава свежест и хидратация не мисля, че това беше кремът за мен, още повече, че на 32 човек вече трябва да се ориентира не само към хидратацията, но и грижата за по-финните бръчки. Не бих го купила отново, просто защото вече не ми е нужна само и единствено хидратация. Но ако ви трябва хидратиращ крем може да опитате този.

8. И моят тотален фаворит Lierac Magnificence, който определено бих си закупила отново при първата отдала ми се финансова възможност (която за съжаление изобщо няма да е скоро). Това е продукт от високият клас козметика с който се сдобих в Pinks Luxury Box. Обожавам го и определено много се натъжих, като видях дъното на бурканчето. Пълно ревю може да намерите в поста ми Lierac Magnificence ревю  там съм обяснила изключително подробно всичко за него.

9. Основата за грим на Avon е продукт, който си купувам за сигурно 3 път. Винаги успявам да видя дъното на бурканчето. При мен поне сенките нанесени върху този продукт се задържат през целият работен ден. Единственият кусур е, че когато се наближи дъното на бурканчето продуктът става прекалено гъст и сух и не може да се втрива в клепача.

И понеже това е пост за празните опаковки, ще си позволя да направя препратка към другият ми блог, където говоря за прочетените книги :)

Ако сте любители на четенето на книги и книгите като цяло, може да хвърлите един поглед на ревюто ми на "Книжарничката на острова" от Гарбиел Зевин и да решите, че това е вашата кнгиа за лятото. Ще чакам отзиви и за продуктите и за книгата.

Пожелавам ви приятен и много усмихнат уикенд!

You May Also Like

0 comments