NYX Stick Blush

by - 0:48

Привет мили дами!

По средата на лятото, когато жегите разбиват термометрите и гонят всичко живо на сянка или у дома искам да ви представя един продук, който доста бързо се превърна в мой любимец и не излиза от чантата ми. А имено NYX Stick Blush.


От началото на лятото се опитвам да открия нещо подходящо за жегите, което няма опасност да се разтече и да е удобно за носене в чантата без да ми се налага да нося и четка със себе си (просто чантата ми е огрома и имено за това се плаша да направя пост "Какво нося в дамската си чанта"). С това малко бижу се сдобих в Debenhams в Mall Bulgaria. 


Както можете да видите опаковката му е наистина компактна и се побира без проблем дори в малки чанти. Цветът на който аз се спрях е 04 Tulip, цвят който придава много приятен и нежен розов и бих казала естествен цвят на бузите ми. Хубавото е, че сами може да избирате доста лесно колко наситен да е, като прецените дали трябва да втриете и разнесете повече или да го оставите да изпъква по-силно като цвят. Когато го нансям в движение не ползвам четка, ползвам само пръстите си и резултатът е доста добър. Трайността му е приемлива имайки предвид жегите. Поне при мен се задържа към 4 часа преди да ми се наложи да го освежа. Може и да зависи от продуктите които съм ползвала преди това. Слагам го сутрин към 7 и после освежавам към 13ч. 


На тази снимка можете да видите как изглежда преди да се разнесе. 


Тук вече съм го разнесла доста старателно и както виждате е добит един съвсем блед и естествен цвят. Просто такова е моето предпочитание, особено за дните в които съм без грим (не броя спирала) и имам нужда от малко цвят на лицето си, защото уви, нямам си естествена руменина. 

В заключение ще кажа, че това е един прекрасен продукт особено за летните горещи дни. Не се разтича, траен е, не заема много място, идва в симпатична опаковка и можете да избирате от още 7 други цвята. Определено това се превърна в един от продуктите на моето лято :)

You May Also Like

3 comments

  1. Точно се замислях върху такъв тип продукт и преди време разглеждах стикчетата на NYX ,много хубаво и изчерпателно ревю :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че съм се справила с ревюто :) Истината е, че в началото бях малко скептична дали ще са добра инвестиция тези 15 лв, но сега смятам, че си заслужават. Ще чакам и твоите впечатления от него :)

      Изтриване